Pravilnik

Search our Site

Supplementary Regulations-AAEEC

TIME TABLE

PRAVILNIK GUCEVO CHALLENGER 2024

Svi takmičari, kao i svi koji su uključeni na bilo koji način u organizaciju trke Gucevo Challenger 2024, dužni su da znaju i poštuju sadržaj pravilnika.

Nepoznavanje sadržaja pravilnika ni u kom slučaju ne isključuje odgovornost ili posledice nastale nepoštovanjem istog.

Opšte informacije:

  • Organizator: Moto Klub HARD ENDURLO LOZNICA - Srbija
  • Naziv trke: GUCEVO CHALLENGER 2024 Datum: 25-26. Maj 2024.
  • Mesto trke: Grad Loznica, Mesto Banja Koviljača, planina Gučevo, država Srbija
  • Info pult / Prijava, lokacija: u blizini starta prologa, na vidno oznacenom mestu
  • Web site: hardenduro.rs
  • Emailinfo@hardenduro.rs
  • Online registracije: Prijava za Gucevo challenger 2024 (biće otvorene od 01.marta 2024 u 12:00 po lokalnom vremenu) Prijave se vrše elektronski putem preko zvaničnog sajta kluba kroz obrazac koji je istaknut sa jasno označenim poljima koja treba popuniti. Prijave se zaključuju 05. Maja 2024 godine kada se objavljuje I zvanična startna lista. Do tada, raspored vozača na listi prati redosled prijavljivanja.
  • Gucevo challenger je trka OTVORENOG karaktera u kojoj mogu učestvovati svi vozači, bez obzira na njihovu nacionalnu pripadnost, dok je godina starosti ogranicena na 60.

Mogućnosti za prenoćištewww.togl.rs i TURIST BIRO Banja Koviljača 015/818-481 ; 064/856 82 66

  • Najbliža benzinska stanica je 100 m od prologa. Postoje još dve pumpe koje su na udaljenosti do 5 km
  • ZVANIČNICI:

Direktor trke: Zoran Simić

Članovi žirija:

Predsednik: Aleksandar Nikolić
Član: Stefan Radičević
Član: Zoran Petrović
Član: Mihailo Markovic

Direktor prijave: Mladen Petrovic

Merenje vremena: Timing služba

Direktor GSS medicinskog tima: Zoran Matić

Sekretar trke: Aleksandar Nikolić

Kontakt osoba za takmičare na trci: Zoran Simić 063/325-373 i Aleksandar Nikolić 063/8-151-131

  • Kotizacija

Kotizacija za Gucevo Challenger 2024 iznosi 18.000,00 dinara ( 150 € ) za sve takmičare, a 22000 dinara ( 180 € ) ukoliko se kotizacija plati nakon 01. Maja 2024. 00:00h po lokalnom vremenu.

uplatnica 2023a

Instructions for the payment outside Serbia

instrukcije devizna uplata

SWIFT CODE: OTPVRS22 -- IBAN: RS35325960150025823904

Uplate se vrše na žiro račun naveden na sajtu ( I na primeru uplatnice ) kroz obrazac koji je istaknut sa jasno označenim poljima koja treba popuniti. Uplate se zaključuju 01. Maja 2024. godine kada se objavljuje zvanicna startna lista.  

Troškovi kotizacije / startnine kao ni bilo koji drugi troškovi neće biti nadoknađeni u slučaju sprečenosti tamičara da prisustvuje takmičenju, niti u bilo kom slučaju odustajanja, napuštanja takmičenja ili diskvalifikovanja sa trke.

Kancelarija takmičenja I Info pult  je polazna tačka svih dešavanja koja se odnose na sam tok i organizaciju takmičenja kao što su: registracija takmičara, informisanje, tabela plasmana, ulaganje žalbi, dodela nagrada, dodatna pitanja, itd.

Tabla sa obaveštenjima nalaziće se u okviru kampa takmičenja, gde će tokom čitavog takmičenja biti dostupne informacije i novosti vezane za samo takmičenje, dnevni plasman, raspored i eventualne promene.

Organizator će sve informacije objavljivati u skladu sa vremenom.

PRAVILNIK ZA MOTORE

Svaki enduro ili motokros motocikl, sa rezervoarom minimalne zapremine 7l, dvotaktnim ili četvorotaktnim motorom, sa jednim ili dva cilindra koji je prošao pregled tehničke ispravnosti, prihvatljiv je na startnoj liniji.  Za klase A , B ,C i Veteran važi pravilo da motori sa jednim cilindrom do 550ccm radne zapremnije mogu da učestvuju u ovim kategorijama, a motori preko ovih ograničenja mogu da se prijave u klasi Tourist

Tehnička ispravnost biće ispitana od strane tehničkog delegata, pre početka formalnosti i registracije takmičara.

Organizator neće dozvoliti ueceše motociklima sa većim tehničkim nedostacima ili bilo kakvim uočljivim izmenama koje mogu dovesti u opasnost ostale takmičare ili gledaoce.

Motocikli kod kojih postoji curenje ulja ili goriva, ili koji imaju oštecen auspuh nece biti prihvaćeni.

Motocikli koji nemaju enduro, motokros ili trial pneumatike koji su u dobrom stanju, neće moći da startuju. ( minimum 50% gume ).

Zabranjeno je korisiti gume sa ekserima, šrafovima, ili bilo kakvim drugim metalnim umecima.

Bilo kakve popravke, zamene delova ili tehničke intervencije na motociklima dozvolje su isključivo u zoni servisa ( u park ferme-u ) 

BROJEVI NA MOTORIMA

Startne brojeve će podeliti organizator prema rednim brojevima prilikom registracije.

Startni brojevi ne mogu biti promenjeni tokom takmičenja.

Zabranjeno je započeti trku bez zalepljenog startnog broja kojeg je dodelio organizator.

Takmičarima je zabranjeno da donose sopstvene startne brojeve.

  • Za klasu A brojevi su od 1 do 99 (brojevi ce biti obojeni crvenom bojom)
  • Za klasu B brojevi su od 101 do 299 (brojevi ce biti obojeni žutom bojom)
  • Za klasu Veteran su  od 301 do 399 (brojevi ce biti obojeni belom bojom)
  • Za klasu C    su  od 401 do 499 (brojevi su obojeni plavom bojom)
  • Dolazak i prijava učesnika: Dolazak i prijava se završavaju 20. Maja 2024. u 09:00h! Svi učesnici po dolasku na takmičenje obratiće se organizatoru koji će postaviti info pult, jasno označen i uočljiv na kojem ce takmičari dobiti sve neophodne informacije u vezi sa takmičenjem. Svaki učesnik je obavezan da potpše izjavu o učestvovanju na sopstvenu odgovornost, da dođe sa punim rezervoarom goriva i dodatnih 5-10l kako bi imao za dva dana takmičenja.
  • Brifing: nakon potvrde dolaska I prijave svih vozaca , odrzace se kratak brifing na kojem cemo ucesnike upoznati sa rasporedom desavanja I aktivnosti u toku tog dana ( 20 Apr ) a uvece brifing za sutrasnji dan ( 23 apr ). Sve ce biti objavljeno na oglasnoj table.
  • Park ferme: Mesto odlaganja motora će biti jasno označeno i obezbeđeno, po dolasku i smeštaju takmičara, dobijanja informacija na info pultu svi takmičari su DUŽNI da predaju motor organizatoru tj da ga odlože u park ferme. Motorcikl iz park fermea može da izveze isključivo takmičar uz oznaku koju dobije od organizatora. Motocikl može da napusti park ferme samo u slučaju kada takmicar: vozi prolog ili kreće na start trke. Po završetku vožnje učesnici su obavezni da vrate motocikl u park ferme.
  • Ponašanje i odgovornost takmičara:Sopstvena odgovornost je jedino pravilo!.Strogo je zabranjeno vozati se motorom po mestu u ovom slučaju Banja Kovijača. Svaki takmičar koji postupi protiv ovog pravila bice diskvalifikovan . Zabranjeno je paljenje motora ukoliko se ne izlazi na start ili se vrši popravka pa je paljenje neophodno. Na deonicama koje se vode kao Javni put svaki takmičar je odgovoran za sebe kao učesnik u saobraćaju bez ikakve odgovornosti organizatora i podleže važećim zakonima. Sva odgovornost vezana za javne puteve u Republici Srbiji je isključivo na takmičarima. Tokom događaja (neposredno na prologu i stazi) najstrožije je zabranjena upotreba alkohola vozačima.. Od takmičara se zahteva da svoje lične stvari i opremu ne ostavljaju bez nadzora, jer organizator ne snosi odgovornost za bilo šta od navedenog. Jedino će motocikli u Parc Ferme biti pod nadzorom i čuvani od strane licenciranog obezbedjenja.Svaki takmičar ulazi u takmičenje na sopstveni rizik. Civilna ili krivična odgovornost za bilo kakvu štetu načinjenu samom sebi ili nekom drugom takmičaru je isključivo na takmičarima. Zadržavamo pravo izmena i dopuna ovog stava o čemu će takmičari biti blagovremeno obavešteni.
  • Organizator može onemogućiti pristup takmičenju ili eliminisati tokom samog takmičenja takmičara koji:
  • 1.ne poštuje pravila i regulative;
  • 2.ponaša se agresivno ili nesportski;
  • na bilo koji način remeti održavanje takmičenja;
  • 4.stvara neprijatnu i napetu atmosferu;
  • 5.ne poštuje pravila Specijalne Banje Koviljače, lokalno stanovništvo, zagađuje prirodu planine Gučevo.
  • Zaštitna oprema i tehnička ispravnost:Zaštitna oprema je OBAVEZNA za sve učesnike (offroad kacigu, naočare, čizme, štitnike za grudi i leđa, kao i štitnike za gornje i donje ekstremitete.…) svaki učesnik koji se pojavi na startu bez delova zaštitne opreme biće diskvalifikovan. Motocikli moraju imati OFF ROAD gume koje ispunjavaju uslove za bezbednu vožnju. Klase A,B,Veteran I C  su ograničene na motocikle čija radna zapremina ne prelazi 550ccm iz bezbednosnih razloga. Vozač koji ne ispuni gore navadene uslove neće moći da startuje.

ODGOVORNOSTI UČESNIKA

Od takmičara se očekuje da zalepe na svoje motocikle sve promotivne materijale koje dobiju od organizatora.

Čitava trasa trke je off-road.

Na delovima puta između parc ferme i linije starta, između linije cilja i park ferme, ili ukoliko bude delova magistralnog puta koji povezuju neke delove staze, takmičari moraju voziti u skladu sa zakonima Republike Srbije koji se primenjuju na sve puteve u zemlji. Sva odgovornost vezana za javne puteve u Republici Srbiji je isključivo na takmičarima.

Od takmičara se zahteva da svoje lične stvari i opremu ne ostavljaju bez nadzora, jer organizator ne snosi odgovornost za bilo šta od navedenog. Jedino će motocikli u Parc Ferme biti pod nadzorom i čuvani od strane organizatora.

Svaki takmičar ulazi u takmičenje na sopstveni rizik.

Civilna ili krivična odgovornost za bilo kakvu štetu načinjenu samom sebi ili nekom drugom takmičaru je isključivo na takmičarima.

MERE PREDOSTROŽNOSTI

Svaki takmičar dužan je da preduzmu sve mere bezbednosti kako ne bi došlo do sopstvenih povreda, povreda drugih takmičara, gledalaca, učesnika u organizaciji same trke, domaćih i divljih životinja, da ne dođe do oštećenja vozila, imovine privatnog i javnog vlasništva.

Prilikom približavanja sporijem takmičaru, brži takmičar mora jasno dati na znanje svoje prisustvo sporijem pre nego što krene u preticanje. Sporiji takmičar nije dužan da primeti bržeg, niti da manevriše svojim motociklom kako bi dozvolio bržem takmičaru da ga pretekne.

Na tačkama gde se trase različitih klasa susreću, vozači slabije klase su dužni da propuste brže takmičare iz jače klase.

U slučaju da bilo ko od takmičara primeti da je neki drugi takmičar povređen mora se uveriti prvo da li je njegova bezbednost ugrožena, a nakon toga odmah prijaviti povredu  službi spašavanja ili organizatoru. Ukoliko to nije moguće, prijaviće najbližem članu osoblja trke u tom slucaju Chek point. U slučaju da ni to nije moguće, prijaviće povredu prvoj osobi koja jasno nosi obelezje organizatora ili je bilo kakav pomagac organizatorima.

Vreme koje je takmičar proveo pomažući drugom povređenom takmičaru biće oduzeto od vremena trke toga dana. Ovo će sprovesti direktor trke nakon obaveštenja koje dobije od takmičara koji je ukazivao pomoć, takmičara koji je bio povređen, kao i od svedoka.

U slučaju tehničke neispravnosti, motocikli moraju odmah biti uklonjeni sa staze kako bi se izbegli potencijalni kontakti sa drugim takmičarima.

U slučaju tehničkih problema ili povrede, takmičari ne smeju napuštati stazu. Napuštanje staze je zabranjeno. Jedini način da napustite stazu jeste kroz kontrolne punktove, prateći instrukcije od strane članova organizacije.

Vožnja jasno obelezenom stazom u smeru suprotnom od smera staze, u bilo kojoj dužini, iz bilo kog razloga strogo je zabranjena!

U slučaju ekstremnih vremenskih uslova (jakih vetrova, munja i gromova, magle, snega ili teške kiše) organizator zadržava pravo da promeni raspored trke ili da skrati vreme trajanja trke iz bezbednosnih razloga. U veoma retkim slučajevima trkački dani mogu biti ponovljeni ili otkazani.

OBAVEZA SVAKOG TAKMICARA KOJI JE BILO KOJIM SLUCAJEM RANIJE NAPUSTIO TAKMICENJE IZ BILO KOG RAZLOGA, PRVOG ILI DRUGOG DANA, DUZAN JE DA SE JAVI ZVANIČNIKU MERENJA VREMENA ILI ZVANIČNIKU ZA PRIJAVU TAKMIČARA. ( USMENIM PUTEM ILI PUTEM TELEFONA )

  • Satnica: Svi učesnici treba da poštuju satnicu koju je organizator istakao, vreme početka i završetka vožnje će biti određeno za svaku klasu posebno, na sajtu istaknuto i info pultu. Prilikom dolaska I prijave za Gucevo challenger 2024 na info pultu dobićete sve potrebne informacije o vremeniku događaja. Početak odnosno kraj događaja mogu biti odloženi ili pomereni u slučaju više sile (vremenske nepogode i sl.)

PLASMAN I MERENJE VREMENA

Osnovno pravilo GUCEVO CHALLENGERA 2024 takmičenja bazira se na činjenici da najkraće vreme pobeđuje.

Vreme se računa prema formuli:

 Vreme Dan 1 (enduro) + Dan 2 ( endure ) + vremenske kazne (ako ih ima) =  ukupno vreme.

Ukoliko vozač ne završi trku, dobiće vremensku kaznu organizatora za nezavršeni deo staze. Takmičar koji uredno ispuni sve uslove, završi trku, propisno prođe sve kontrolne punktove u skladu sa pravilima, u najkraćem vremenskom roku, biće pobednik takmičenja. Imaćemo pobednika u svakoj kategoriji. (A, B ,C  I Veteran) . Posto ovo pravilo ne vazi za klasu Tourist, njihovo merenje za pobednika cemo dobiti tako sto ce svako od takmicara koji se prijavi, morati da vozi dva specijala tj brzinca gde ce mu biti izmereno vreme. Brzinac 1 + Brzinac 2 = ukupno vreme

 VREMENSKA PENALIZACIJA I DISKVALIFIKACIJA

Dan 1 – Prolog + ENDURO:

  • Takmičari koji ne startuju na Prologu – biće im dodeljena vremenska kazna od 30 minuta.
  • Takmičari koji startuju na Prologu ali ne završe isti – biće im dodeljeno najgore vreme

Prologa, vreme poslednjeg plasiranog takmičara koji je startovao I zavrsio prolog

Dan 1 i 2 – Enduro:

Kontrolni punkt nije overen u sledećim situacijama:

  • Takmičar nije stigao na kontrolni punkt;
  • Takmičar dođe na kontrolni punkt iz suprotnog smera u odnosu na normalan smer staze, ili iz staze za drugu kategoriju;
  • Takmičar napušta kontrolni punkt u suprotnom smeru od smera trke, ili odlazi u pravcu staze za drugu kategoriju;
  • Nezaustavljanje na kontrolnom punktu ili zaustavljanje izvan ustanovljenog koridora;
  • Preticanje na kontrolnom punktu ili unutar ustanovljenog koridora;
  • Takmičar ostaje u ustanovljenom koridoru kontrolnog punkta i nakon što je dobio potvrdu da je zabeležen za taj kontrolni punkt.

Propuštanje kontrolnog punkta biće sankcionisano vremenskom kaznom od 10 – 240 minuta (biće objavljeno prilikom brifinga takmičara). Eventualne dodatne vremenske kazne mogu se dodeliti vozačima kojima nedostaju određeni delovi staze (ove kazne takođe će biti objašnjene na brifingu takmičara).

Dan 1 – Enduro, Dan 2. imaju maksimalno vreme za završetak trke koje će biti objavljeno od strane organizatora tokom informisanja takmičara. Takmičari koji su još uvek na stazi nakon isteka maksimalnog vremena za završetak trke otići će do sledećeg kontrolnog punkta gde će pratiti instrukcije koje će dobiti od strane organizatora.

Diskvalifikacija takmičara može se dogoditi u sledećim situacijama:

  • Kretanje van trase obeležene od strane organizatora u cilju ostvarivanja boljeg plasmana nosi diskvalifikaciju sa celokupnog takmičenja
  • Treniranje na označenoj stazi pre zvaničnog početka trke;
  • Dosipanje goriva sa upaljenim motorom;
  • Pušenje u zoni dosipanja goriva;
  • Nezaustavljanje na kontrolnim punktovima ili na bilo kojoj drugoj tački staze, ukoliko postoji zvaničnik organizacije trke koji to zahteva;
  • Prebrza vožnja, pravljenje velike buke, vožnja na jednom točku, podizanje prašine na neasfaltiranim putevima, i uopšte bilo kakvo nepristojno ponašanje u mestu dogadjaja , neće se tolerisati pod bilo kojim okolnostima! Poštujte Banju Koviljacu kao I planinu Gučevo i njegove stanovnike.

Takmičar koji ima dnevnu diskvalifikaciju, može da startuje poslednji u svojoj klasi narednog dana.

1 dan>  PROLOG + Enduro:  Klasa A, B, Veteran I C .

  • 10:00h iz park fermea učesnici po rednim brojevima dolaze do startne linije. 

- vežbanje prologa traje 1:00 h za sve tri klase

- nakon toga kreće takmičarski deo i merenje vremena koje određuje startnu poziciju za isti tj drugi dan takmicenja.

- svaki učesnik ima pravo na dva merenja vremena na prologu od kojih će mu bolje vreme biti uračunato u plasman

- broj učesnika koji startuje od jednom će odrediti organizator kao i vreme razmaka između dva pojedinca ili grupe vozača.

Prolog će imati elemente Cross i Enduro vožnje sa fizičkim preprekama postavljenim od strane organizatora. Prepreke će biti zahtevne ali prihvatljive za sve učesnike događaja.

- PO ZAVRŠETKU PROLOGA MOTORI ĆE SE POREĐATI PO STARTNIM BROJEVIMA. STARTNI BROJEVI ĆE BITI POREĐANI NA OSNOVU VREMENA KOJE TAKMIČAR BUDE OSTVARIO NA PROLOGU

1 dan nakon prologa ( Enduro ) > Klasa A, B, Veteran i C

  • 13:00 organizovan pokret A,B, Veteran I C klase do mesta za start
  • 13:30 start A klase
  • 13:30 start B klase
  • 13:30 start Veteran klase
  • 14:00 start C klase
  • 18:00 KRAJ TRKE ZA SVE KLASE
  • 21:00h brifing, objava rezultata i upoznavanje učesnika sa daljim aktivnostima

2 dan ( Enduro ) > Klasa A, B , Veteran I C

  • 08:30 organizovan pokret A,B,Veteran I C klase iz park fermea do mesta za start
  • 09:00 start A klase
  • 09:00 start B klase
  • 09:00 start Veteran klase
  • 09:15 start C klase
  • 17:00 KRAJ TRKE ZA SVE KLASE
  • 18:00h objava rezultata i proglašenje pobednika

TRASA i MARKACIJA

-  GPS uređaj nije obavezan . Trasa će biti označena detaljno kao prethodni godina. Organizator ne snosi odgovornost u slučaju da je neko skinuo trake sa trase, oznake za skretanje I sl. Takmičari donose svoj GPS uređaj i predaju organizatoru na prijavi. Organizator u uređaju učitava trasu i uređaj daje takmičaru sledećeg dana pred start trke. Nakon završenog dana, takmičar je dužan da uređaj preda organizatoru na samom cilju tog dana. Trasa za ove tri grupe vozača će biti obeležena trakama, slovnim oznakama i strelicama u mnogo manjem broju  koje ce određivati pravac kretanja vozača A,B,C i Veteran klasa imaju veći deo zajedničke trase,  odvajanja za A,B,C I Veteran  klasu  će biti jasno naznačena oznakama sa kojima će organizator upoznati takmičare na brifingu dan ranije.

Drugi dan:

Klasa A ce biti obeležena plavim trakama
Klasa B ce biti obeležena plavim trakama
Klasa Veteran ce biti obeležena plavim trakama
Klasa C ce biti obeležena plavim trakama                                                                               
Cela deonica koju će takmičari preći je oko 60 km +  

KONTROLNI PUNKTOVI

Kontrolni punktovi biće označeni sa CP_X (X će predstavljati broj kontrolnog punkta) 
Takmičari su obavezni da se zaustave na kontrolnim punktovima pored sudija kako bismo osigurali da je njihov prolazak kroz kontrolni punkt potvrđen i zabeležen.
Nezaustavljanje na kontrolnim punktovima razultiraće izostajanjem sa određenog punkta, odnosno odgovarajućom vremenskom kaznom.
Prilikom primicanja kontrolnom punktu takmičari moraju smanjiti brzinu i posvetiti maksimalnu pažnju kako bi izbegli kontakt sa drugim takmičarima koji stoje u redu ispred, čekajući svoj red da budu zabeleženi od strane članova organizacije. Propuštanje kontrolnog punkta biće sankcionisano vremenskom kaznom od 10 – 240 minuta (biće objavljeno prilikom brifinga takmičara). Eventualne dodatne vremenske kazne mogu se dodeliti vozačima kojima nedostaju određeni delovi staze (ove kazne takođe će biti objašnjene na brifingu takmičara). U okviru kontrolnih punktova preticanje je strogo zabranjeno!

PUNKTOVI ZA DOSIPANJE GORIVA

Organizator će uspostaviti posebne oblasti za dosipanje goriva koji će se zvati TANK POINTS (oznaka na stazi je TP). Benzin se može dosipati samo kada je motor ugašen.
Vreme koje se izgubi prilikom dosipanja goriva neće biti oduzeto od ukupnog vremena trke.
Pušenje na TP je zabranjeno, kršenje podleže kazni  eliminaciji iz trke!
Najbliža benzinska stanica nalazi se 100 m od park fermea

ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE

Banja Koviljača je najpozantija rehabilitacioa Banja u Srbiji I iz ovih razloga, neophodna su neka posebna pravila koje smo vam neke vec napomenuli u merama predostrožnosti:

Bacanje đubreta ili bilo koja druga aktivnost koja ugrožava životnu sredinu je strogo zabranjena kako na prologu I trasi tako i van nje

U okviru Banje Koviljače nije dozvoljena prebrza vožnja, pravljenje velike buke, vožnja na jednom točku, podizanje prašine na neasfaltiranim putevima, i uopšte bilo kakvo nepristojno ponašanje. Ovo se apsolutno neće tolirasati I svi koji se ne budu pridržavali ovog kodeksa bice sankcionisani predviđenom kaznom. Poštujte Banju Koviljaču kao i njegove stanovnike.

ŽALBE

Svaka žalba mora biti podneta u Kancelariji organizacije takmičenja, pismenim putem, na srpskom ili engleskom jeziku, najviše 30 minuta nakon objavljenog viđenja situacije. Uz predaju zalbe obavezna uplata od 30 eura upravi kluba tj. organizatoru.

NAGRADNI FOND

Zahvaljujući mnogobrojnim sponzorima omogućili smo pregršt nagrada za prva tri mesta u sve cetiri klase.

Vidimo se na Gučevu!